.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلریزان جامعه ورزش گلستان برای آزادی زندانیان

جامعه ورزش گلستان با برگزاری مراسم گلریزان از آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان حمایت کردند.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از مهر، قربانعلی پاشا مدیر کل تربیت بدنی گلستان پیش از ظهر پنجشنبه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حاضران برگزاری این قبیل مراسم ها را در جامعه بخصوص جامعه ورزش مهم خواند.
وی گفت: توام کردن پرورش جسم همراه با رشد و شکوفائی فرهنگ اخلاق و آراستن جوانان و قهرمانان به سجایای اخلاقی از مهمترین برنامه های مسئولین کشور بخصوص وزارت ورزش و جوانان است.

پاشا با ابراز خرسندی از حضور قهرمانان و جوانان در این مراسم عنوان کرد: حضور جوانان و قهرمانان در این قبیل برنامه ها این دلگرمی و امید را در دل مسئولان زنده می کند که جوانان ما در راستای پرورش جسم در بعد اخلاق و معنویت نیز غافل نیستند.

وی اظهار امیدواری کرد: با پرورش چنین قهرمانانی با فتح سکوی های افتخار در عرصه های بین المللی ما می توانیم بهترین سفیرها را برای نشر و توسعه آئین مبین اسلام در کشور های بیگانه داشته باشیم.

مدیرکل تربیت بدنی گلستان تاکید کرد: برگزاری مراسم و برنامه های نظیر گلریزان، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهداء و جانبازان و .... در همین راستاست که الحمد الله مسئولان استان نیز به این مهم توجه ویژه ای دارند.

این مراسم با تلاش اداره کل تربیت بدنی گلستان با همکاری و هماهنگی هیئت ورزشهای زور خانه ای و کشتی پهلوانی استان همچون سنوات گذشته سنت پسندیده حسنه (گلریزان) را برگزار شد.

گلریزان جامعه ورزش از رسوم ارزشمند و عملی ملی مذهبی است که از قدیم در کشورمان بخصوص توسط پهلوانان ، قهرمانان و ورزشکاران برگزار می شود./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.